Möt Kristoffer - en trogen och nöjd kund!
Sättet vi kommunicerar och håller oss uppkopplade har förändrats dramatiskt under det senaste decenniet, och idag ska ni få möta en egen företagare som har varit kund hos oss i nästan tio år. Vi kommer att utforska vad som lockade honom att välja vårt mobilabonnemang, hur det har förenklat vardagen och mycket mer. Välkommen till en intressant möte med Kristoffer.
Publicerad 2023-10-26
Vi har träffat Kristoffer Norén som har haft ett mobilabonnemang hos Tre i snart 10 år. Kan du presentera dig och berätta om din bakgrund?
Absolut, jag heter Kristoffer, och jag har en bakgrund inom ekonomi och programvaruutveckling. För närvarande driver jag eget företag. Jag har haft ert mobilabonnemang i nästan ett decennium nu.
Vad fick dig att välja vårt mobilabonnemang framför andra, och vad var det som stack ut för dig?
Jag bytte till ert abonnemang från min tidigare operatör på grund av missnöje med deras tjänster. Det som lockade mig var ert prisvärda erbjudande och den utmärkta täckningen i de större städerna där jag oftast rör mig. Det kändes helt enkelt lockande.
Hur har vårt mobilabonnemang påverkat din vardag? Vad tycker du om 5G-täckningen?
Att ha ett mobilabonnemang som bara fungerar är en enorm lättnad. Jag behöver inte oroa mig för några störningar eller problem. Täckningen är fantastisk, särskilt med 5G-tekniken. Jag har en mobil som stöder det, och det gör allt från att kolla kartor till att strömma media mycket smidigare och snabbare.
Har du stött på problem när du använt vårt mobilabonnemang? Hur var din kontakt med vår kundservice?
Jag hade faktiskt en erfarenhet där jag hade ett tekniskt problem med mitt bredband som var kopplat till mitt mobilabonnemang. Kundservice hjälpte mig att felsöka problemet på distans och ordnade en låneenhet, vilket löste problemet på bara några dagar. Det var en smidig upplevelse.
Kan du dela några exempel på hur vårt mobilabonnemang har hjälpt dig spara pengar eller tid?
Idag kan jag knappt föreställa mig livet utan ett välfungerande mobilabonnemang.
Ett konkret exempel är när jag reste till New York. Jag använde min mobil för att kolla kartor, hitta restauranger och få den bästa upplevelsen av staden. Mina vänner som jag åkte med hade inte Tre, och saknade de förmåner som ingick i mitt abonnemang. De blev avundsjuka på mig och ville ju så klart hänga med mig för att få tillgång till min mobil och surf.
Jag använder också min mobil för att vara uppkopplad med mejl och andra viktiga uppdateringar, vilket sparar mig tid.
Har du rekommenderat vårt mobilabonnemang till andra? Vad var deras åsikter om det?
Ja, jag har rekommenderat ert abonnemang till vänner som också gillar bra priser och bra täckning. De har också haft positiva erfarenheter och har varit nöjda med tjänsten.
Hur ser du till att hålla dig uppdaterad om vårt mobilabonnemang? Vad tycker du om våra kommunikationskanaler?
Jag får ibland mejl med uppdateringar från er, men jag letar också själv aktivt efter information om jag vill veta mer. Jag ser att det finns många säljare som ringer med information också, men jag brukar söka upp informationen själv om jag är intresserad av något nytt.
Slutligen, vilka råd skulle du ge en person som överväger att skaffa vårt mobilabonnemang?
Mitt råd skulle vara att verkligen spana in 5G-hastigheterna om du har möjlighet att använda det. Du behöver aldrig oroa dig för buffring och kan ladda ner och strömma innehåll snabbt och enkelt. Dessutom, om du har möjlighet, dela 5G via din telefon, det kan till och med vara snabbare än din bredbandsanslutning. Det är helt riskfritt och väldigt bekvämt.
Tack Kristoffer, för att du delade dina insikter och erfarenheter med oss. Vi uppskattar verkligen dig som kund och vi hoppas att du fortsätter att ha nytta av vårt mobilabonnemang i många år framöver.