Gå till innehållet

Kontaktinformation DSA (Digital Services Act)

Artikel 11 i DSA

I enlighet med artikel 11 i EU:s förordning om digitala tjänster (”DSA”) har Tre utsett kundservice@tre.se som enda kontaktpunkt för direkt kommunikation med Europeiska kommissionen, medlemsstaternas myndigheter och Europeiska nämden för digitala tjänster i samband med tillämpningen av DSA.

För att vi ska kunna hantera din förfrågan på bästa sätt, är det viktigt att du uppger följande information när du skickar meddelanden till kundservice@tre.se:

Viktig informationen att ha med i ditt mejl

  • Att din förfrågan avser DSA
  • För- och efternamn
  • Namnet på den EU-baserade myndighet för vars räkning du kontaktar oss
  • En mejladress så att vi kan kontakta dig
  • Både svenska och engelska kan användas för kommunikation med kontaktpunkten.

Artikel 12 i DSA

I enlighet med artikel 12 i DSA har Tre även utsett kundservice@tre.se som enda kontaktpunkt för användare av våra tjänster som har frågor rörande DSA.

Har du en annan fråga som inte rör DSA?

För övriga frågor hänvisar vi till våra vanliga kontaktvägar som finns på vår Supportsida.

Behöver du hjälp?

Spana in nätet på din adress

Har du några driftstörningar på din adress? Se det på vår täckningskarta där du även kan se hur det går med våra utbyggnader!

Se täckningen där du bor

Support

Här hittar du svar på vanliga frågor, mobilguider och våra kontaktuppgifter. Tips! Chatta med vår digitala kollega Trelin för snabb hjälp!

Nörda ner dig i vårt community

I vårt community med 20 000 användare hjälps vi åt att reda ut stort som smått. Kanske har någon redan tagit fram svaret på just det du undrar.