Blanketter
Här har vi samlat alla blanketter för privat- och företagskunder: Nummerflytt, fullmakt och överlåtelse.
Privatkund
För eget bruk
För återförsäljare och ombud
Företagskund
För eget bruk
- Digital fullmakt
- Pappersblankett, fullmakt
- Nummerflytt till Tre (ett nummer)
- Nummerflytt till Tre (flera nummer)
- Nummerflytt inom Tre
- Överlåt abonnemang
För återförsäljare och ombud
Vanliga frågor och svar
Hur ska jag ange person- eller organisationsnummer?
Eftersom blanketterna avläses maskinellt är det viktigt att du bara använder siffror samt att alla fält är ifylda.
Hur flyttar jag ett nummer till Tre som jag inte äger?
Logga in på Mitt3 och gör nummerflytten digitalt. Båda parterna kommer att signera med BankID.
Kan jag flytta ett fastnummer till Tre?
Ja, det går bra! Tänk på att du behöver ett mobilabonnemang för att kunna flytta in ett hemnummer/fastnummer. Ange nummer, inklusive riktnummer.
Vad menas med "nuvarande nummer hos Tre"?
Detta är numret på abonnemanget som idag används hos Tre (har du fler än ett abonnemang är det viktigt att du anger vilket). Det nuvarande numret kommer att ersättas av det mobilnummer som flyttas in till oss från den andra operatören.
Hur återkallar jag en fullmakt?
För att återkalla fullmakten behöver ni som fullmaktsgivare meddela Tre.
Skriftlig återkallelse skickas till:
Adress: |
---|
Hi3G Access AB |
Box 7012 |
121 07 Stockholm-Globen |
Återkalla fullmakt - Privat
- Namn på båda
- Personnummer på båda
- Datum
- Ort
- Underskrift
Återkalla fullmakt - Företag
- Information om vilken fullmakt som ska återkallas
- Företagets organisationsnummer
- Firmatecknares namn och personnummer
- Dagens datum
- Firmatecknares underskrift