Gå till innehållet

Blanketter

Här har vi samlat alla blanketter för privat- och företagskunder: Nummerflytt, fullmakt och överlåtelse.

Privatkund

För eget bruk

  • Fullmakt
  • Nummerflytt till Tre
  • Nummerflytt inom Tre
  • Överlåt abonnemang

För återförsäljare och ombud

Priser och villkor

Utlandspriser

Vanliga frågor och svar

Eftersom blanketterna avläses maskinellt är det viktigt att du bara använder siffror samt att alla fält är ifylda.

Logga in på Mitt3 och gör nummerflytten digitalt. Båda parterna kommer att signera med BankID.

Ja, det går bra! Tänk på att du behöver ett mobilabonnemang för att kunna flytta in ett hemnummer/fastnummer. Ange nummer, inklusive riktnummer.

Detta är numret på abonnemanget som idag används hos Tre (har du fler än ett abonnemang är det viktigt att du anger vilket). Det nuvarande numret kommer att ersättas av det mobilnummer som flyttas in till oss från den andra operatören.

För att återkalla fullmakten behöver ni som fullmaktsgivare meddela Tre.

Skriftlig återkallelse skickas till:

Adress:
Hi3G Access AB
Box 7012
121 07 Stockholm-Globen

Återkalla fullmakt - Privat

  • Namn på båda
  • Personnummer på båda
  • Datum
  • Ort
  • Underskrift

Återkalla fullmakt - Företag

  • Information om vilken fullmakt som ska återkallas
  • Företagets organisationsnummer
  • Firmatecknares namn och personnummer
  • Dagens datum
  • Firmatecknares underskrift

Mer från oss

En hand håller i en mobil mot en orange bakgrund.

Guider och snabba svar

Här hittar du guider och snabba svar på vanliga frågor. Tips! Chatta med vår digitala kollega Trelin för snabb hjälp.

Vanliga frågor och svar
Kvinna i jeans pratar med en kompis och håller en mobil i handen.

Lämna in och få rabatt

Trött på din mobil? Lämna in den hos oss istället och få rabatt på ditt abonnemang. Trevligt!