Handla, leverans och retur - Företag
Få svar direkt
Nummerflytt till Tre, hur gör jag?
Du som inte är kund väljer om du vill flytta ditt nuvarande nummer i samband med att du gör din beställning. Om du tecknat ett nytt abonnemang men glömt att bocka i "nummerflytt" kan du beställa det i efterhand.
Du behöver då bara vänta på att SIM-kortet från Tre skickas hem - sen kan du göra en nummerflytt via Mitt3.
Gör så här:
- Logga in på Mitt3 och välj fliken Abonnemang
- Välj sedan Abonnemangsdetaljer och tryck på Flytta nummer till tre
- Fyll i det nummer som du önskar flytta och tryck på Flytta nummer
En nummerflytt tar ca 5-6 arbetsdagar.
Att tänka på innan nummerflytt:
- Bindningstiden hos din tidigare operatör behöver vara avslutad
- Abonnemanget hos din tidigare operatör behöver vara registrerat på ditt personnummer eller organisationsnummer
- Kontantkort hos din tidigare operatör behöver vara registrerat på ditt namn
Var hittar jag bra erbjudanden från Tre?
Surfa in för att se alla erbjudanden.
Jag har frågor om mitt köp, hur gör jag?
Hur ångrar jag ett köp och gör en retur?
Reklamera ett köp, hur gör jag?
Enskild firma (och privatpersoner) kan reklamera en produkt. Antingen kan du ringa till vår kundservice eller besöka din närmsta 3Butik.