Gå till innehållet

Handla, leverans och retur - Företag

Få svar direkt

Du som inte är kund väljer om du vill flytta ditt nuvarande nummer i samband med att du gör din beställning. Om du tecknat ett nytt abonnemang men glömt att bocka i "nummerflytt" kan du beställa det i efterhand.

Du behöver då bara vänta på att SIM-kortet från Tre skickas hem - sen kan du göra en nummerflytt via Mitt3.

Gör så här:

  1. Logga in på Mitt3 och välj fliken Abonnemang
  2. Välj sedan Abonnemangsdetaljer och tryck på Flytta nummer till tre
  3. Fyll i det nummer som du önskar flytta och tryck på Flytta nummer

En nummerflytt tar ca 5-6 arbetsdagar.

Att tänka på innan nummerflytt:

  • Bindningstiden hos din tidigare operatör behöver vara avslutad
  • Abonnemanget hos din tidigare operatör behöver vara registrerat på ditt personnummer eller organisationsnummer
  • Kontantkort hos din tidigare operatör behöver vara registrerat på ditt namn

Surfa in för att se alla erbjudanden.

Enskild firma (och privatpersoner) kan reklamera en produkt. Antingen kan du ringa till vår kundservice eller besöka din närmsta 3Butik.

Läs mer om reklamation.

Kvinna som gör yoga på en matta med en katt i närheten.

Lös det snabbt på Mitt3

  • Följ din leverans
  • Köp till tjänster och surf
  • Se ditt användande
Till Mitt3