Support
Här får du svar på tekniska frågor, nummerflytt, fakturor, abonnemang och mycket mer.
Få svar direkt
Hjälp! Jag förstår inte min faktura
Vi har skapat en guide som gör det enklare att förstå din faktura. Du hittar din faktura här
Kan jag få min faktura via mejl?
Självklart kan du få din faktura via mejl. Beställ din PDF-faktura via Trelin i chatten. Enkelt och smidigt! Vill du ha en fakturakopia i PDF-format hittar du den på Mitt3.
Överlåta ett abonnemang, hur gör jag?
Du kan enkelt och kostnadsfritt överlåta på Mitt3, både du och den nya ägaren signerar med BankID. Läs mer om överlåtelser
Skillnad på firmatecknare och administratör?
- Firmatecknare har rättighet att administrera företagets abonnemang och tjänster
- En firmatecknare kan utse en administratör med hjälp av en digital fullmakt här.
Hur lång tid tar en nummerflytt?
Numret flyttas ca 5-6 arbetsdagar efter att du har satt i ditt nya SIM-kort.
Vanliga anledningar till att ett nummer inte kan flyttas:
- Abonnemanget som numret tillhör har bindningstid kvar
- Numret står på en annan person eller ett annat företag
- En numerflytt har beställts från ett privatabonnemang hos Tre
Kontakta din gamla operatör för att se om numret kan flyttas. Kontakta sen oss så hjälper vi dig vidare!
Djupdyk i ett ämne
Faktura och betalning
När, var och hur du betalar
Teknisk support
Felsökning, reparation och en hjälpande hand
3Växel
Guider, utbildning och support
Abonnemang och tjänster
Allt från bindningstid till avslut
Handla, leverans och retur
Priser, erbjudanden och hjälp när det blir fel
Garanti och försäkring
Trasig produkt, garanti och försäkring